• Gratis verzending vanaf €25,-
  • Gratis retour
  • 6 Fysieke winkels
  • Snelle levering
Klantwaardering: 9.2

Retourneren en ruilen

GRATIS Retourneren via PostNL*
Bij Jeansinn.nl heb je de mogelijkheid om binnen een termijn van 14 dagen je artikel(en) GRATIS te 
retourneren of om te ruilen. Tevens dient elk artikel, met aangehechte kaartjes, in ongedragen en verkoopbare staat te zijn. 
Het retourneren en omruilen geldt voor de gehele collectie, waaronder ook de afgeprijsde artikelen. 
Het verschuldigde bedrag zal binnen een termijn van 7 dagen, na ontvangst van de artikelen, op je rekening staan.
 
De retourkosten van de bestelling zijn voor onze rekening op voorwaarde dat de bestelling in 1 pakket wordt teruggestuurd. Per bestelnummer mag iedere klant 1x gebruikmaken van ons gratis antwoordnummer. Wordt een bestelling in meerdere delen teruggestuurd, dan houden wij bij elke extra retourzending de retourkosten van €5,00 in op het te verrekenen bedrag. Een uitzondering hierop vormen extreem grote bestellingen die wel in meerdere pakketten verzonden moeten worden.

Geef op het retourformulier aan of je voor optie 1 'Geld terug' of optie 2 'Omruilen' kiest. Wil je een artikel omruilen? Dan vul je in de tweede tabel in welke andere maat of kleur of welk ander artikel je wenst te ontvangen.
 
Geef dan jouw pakket af bij een PostNL-pakketpunt en stuur het naar ons antwoordnummer**. Retourformulier kwijt? Stuur dan even een mailtje naar webshop@jeansinn.nl.
 
Heb je vragen en/of opmerkingen?
Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@jeansinn.nl.



Retourneren in één van onze filialen?*

Wij geven in onze filialen geen geld terug voor producten die je via Jeansinn.nl hebt gekocht.
Uiteraard kun je je retourpakje wel in onze winkels afgeven. Zorg dat je de factuur meeneemt!
Het retourbedrag wordt na afgifte van de artikelen, met factuur en een ingevuld retourformulier, binnen een termijn van
7 dagen op je rekening gestort.

 



 

Ruilen in één van onze filialen?* 

De producten die je via Jeansinn.nl hebt gekocht kunnen ook geruild worden in onze filialen.
De artikelen dienen, uitsluitend met bijbehorende factuur, binnen een termijn van 14 dagen te worden omgeruild.
 
Zeker weten of een artikel aanwezig is in onze filialen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@jeansinn.nl.

 

 

Klantenservice 

Heb je een beschadigd of onjuist artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op via webshop@jeansinn.nl. 
Vermeld hierbij het ordernummer, het artikelnummer, de maat en de kleur van het artikel.
Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

 







*  Elk artikel dient met aangehechte kaartjes, in ongedragen en verkoopbare staat te zijn.
** Klanten zijn te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het terugzenden van hun retourpakje.