Uitgelicht
Uitgelicht
> Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Producten toevoegen aan de winkelwagen
Ga naar het gewenste artikel, kies de kleur en de gewenste maat. Klik op de button 'in winkelwagen plaatsen'. Je krijgt vervolgens de keuze om verder te winkelen of om direct door te gaan naar je winkelwagen. Kies je ervoor om verder te winkelen? Klik dan nadat je alle producten hebt gekozen op de winkelwagen rechtsboven in beeld.
Stap 2: Overzicht
Op deze pagina krijg je een overzicht van jouw bestelling waar je eventuele wijzigingen door kunt voeren. Klopt alles? Klik dan aan op de button 'Verder met bestellen'. Heb je een kortingscode? Voer deze dan aan de rechterzijde in en klik dan op 'inwisselen' voordat je naar het volgende onderdeel gaat.
Stap 3: Gegevens invoeren
Om jouw bestelling compleet te maken vragen wij om je gegevens in te vullen. Controleer of alles in orde is en klik op 'verder'.
Heb je al een account bij Jeans Inn? Klik dan onder 'Mijn gegevens' op 'Inloggen' en je hoeft je gegevens niet meer in te voeren. Nog geen account? Dan raden wij je aan om een account aan te maken.
Stap 4: Betaal & verzendmethode
Heb je alle gegevens juist ingevuld dan kom je op de pagina terecht waar je de betaal & verzendmethode kunt kiezen. Je krijgt de keuze om jouw bestelling te verzenden of om af te halen in één van onze winkels. Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode. Controleer je gegevens nogmaals, wijzig indien nodig en klik op de oranje button. Je word nu doorverwezen naar de betaalpagina om jouw bestelling af te ronden.
Stap 5: Bevestiging
Je krijgt nu een bevestiging te zien en een overzicht van jouw bestelling. Deze bevestiging ontvang je ook per e-mail.
> Kan ik mijn bestelgeschiedenis zien?
Ja. Als je hebt besteld met een account van Jeans Inn kun je jouw bestelgeschiedenis inzien.
> Ik heb geen bevestiging gehad, wat kan ik doen?
E-mailbevestigingen kunnen wel eens terecht komen in de spam/ongewenste inbox terecht komen. Heb je de bevestiging binnen enkele uren nog niet mogen ontvangen maar is de betaling wel geslaagd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
> Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij kunnen niet altijd de zekerheid geven om jouw bestelling te annuleren. Probeer altijd zo snel mogelijk contact op te nemen zodat de klantenservice. We kunnen op dat moment bekijken wat we nog voor je kunnen betekenen.
Heb je al een mail ontvangen dat jouw bestelling is verzonden? Dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Je kunt jouw bestelling wel retourneren binnen de gestelde termijn.
> Kan het zijn dat een artikel na mijn bestelling niet meer leverbaar is?
Helaas kan het voorkomen dat wij tijdens het verwerken van jouw bestelling een artikel niet kunnen leveren omdat deze niet meer voorradig is of aan de kwaliteitseisen voldoet.
Mocht dat het geval zijn dan zullen wij het aankoopbedrag crediteren binnen 3-5 werkdagen.
> Waarom heeft mijn bestelling vertraging?
Wij streven er naar om jouw bestelling op te leveren. De vertraging van je bestelling kan komen doordat één van je bestelde producten niet meer voorradig is en dat deze is besteld bij de leverancier of doordat een artikel uit één van onze filialen komt omdat het product niet aan de kwaliteitseisen voldeed.
> Zijn alle prijzen incl. BTW?
Ja, alle prijzen op onze webshop zijn inlcusief BTW.
Blijf op de hoogte van nieuwe artikelen, spijkerharde deals en leuke verrassingen